Пратиоци

петак, 8. јул 2016.

June Favorites

Caoo svima. Znam da kasnim sa ovim postom ali sta da radim takva sam uvek kasnim. Za danasnji post sam pripremila June Favorites nemam nesto puno favorita. Mozda neki od vas znaju da sam isla na more i nisam imala vremena da koristim i isbrobam proizvode.. Ja se izvinjavam sto sam napisala July Favorites mesto June tako da koje procitao da ne misli da sam skrenula..

Ovaj losion sam ponela i mislila sam da ga necu ni malo koristiti ali sam ga bas dosta potrosila ostalo jos pola i porucicu jos jedan..

Ovaj LOREAL puder sam stavljala kada sam uvece izlazila u grad i nije puno tezak i onako prekriva.

Ovu MAC olovku sam kupila kada sam kretala na more jer je moja stara bila pri kraju i nisam ovu mnogo koristila ali super je

Zatim ove naocare sam kupila jel sam ponela jedne i izgubila ih i morala sam da kupim jer ne volim sunce da mi ide u oci

I zadnji favorit jeste ovaj GREKOS jogurt koji je odlican i mnogo je ukusan..

I to je to dragi moji ja se nadam da vam se svideo ovaj post..
Do sledeceg posta ljubim vas. :*





Нема коментара:

Постави коментар