Пратиоци

среда, 13. јул 2016.

Shopping Tag

Caoo svimaa.. Za danas sam prirepmila jedan TAG sastoji se od 10 pitanja pa mogu da krenem.


1. Koliko često ideš u šoping?
Pa uglavnom idem 1-2 mesecno i kada idem kupim malo vise stvari da ne moram da idem 100 puta 


2. Koliko u proseku traje jedan tvoj šoping?
Pa ako idem sa drugaricom to potraje i do sat ipo vremena a ako idem sa mamom zavrsimo za pola sata

3. Sa kim najradije ideš u šoping i zašto?
Uglavnom sa najboljom drugaricom zato sto mi kaze iskreno sta mi dobro stoji a sta ne

4. Da li kupuješ online, i koliko?
Samo sam jednom porucila farmarke u koje nisam mogla da udjem jer su mi bile male

5. Da li imaš omiljenu radnju, ako da, koju?
Imam vise a to su. Teranova, Zara, Tally Wejil  i Mango

 6. Koji odevni predmet najviše kupuješ?
Farmarke, majce i teksas sorc

7. Da li više kupuješ šminku ili odeću?
Pojednakoo ne mogu da se odlucim

8. Koja boja preovladava u tvom garderoberu?
Siva, crna i belaa

9. Umeš li da preteraš u šopingu?
Daa

10. Imaš li modnog uzora, ako da, kog?
Pre sam imala ali vise nema to je pre bila Zorana Jovanovic ali vise nije

I to je to dragi moji ja se nadam da vam se svideo ovaj post..
Do sledeceg posta ljubim vas. :* 
 
 
 
 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар