Пратиоци

четвртак, 30. јун 2016.

Popularni trendovi na Balkanu Part 2

Caoo svima.. Za danasnji post sam pripremila Popularni trendovi na Balkanu ali drugi deo posto sam videla da je taj post imao najvise pregleda odlucila sam da napravim i drugi deo..

Ovu top majicu ce svaki devojka obuci mada kako god njoj to stajalo. Moze i da joj viri salo ali nema veze ona ce to ipak obuci da bude u trendu pored njene mrsave popularne drugarice..

Zatim kada neke devojke od 14, 15 godina obuku teksas sorc iz kojeg vira pola zadnjice dodje mi da joj pridjem i da je pitam "Da li imas drugi sorc" dosta sam videla takvih devojka po Beogradu

Ja ne znam kako mogu u ovome da hodaju i igraju ja bih se na tome iskreno polomila cela ja ne mogu da obujem jednu ovoliku platformu a kamuli nesto drugo

Ja iskreno ne znam sta ce im ovoliki nokti sa njima ne mozes ni da se obujes niti bilo sta. Urade takve nokte i sede po ceo dan i gledaj TV mada ne znam ni kako menjaju kanale

Zatim ombre ili sto bi moja drugarica rekla ombrhe ako ovo raditi obavezno da imate ravnu crtu bez toga niste nista uradili..

I to je to dragi moji ja se nadam da vam se svideo ovaj post..
Do sledeceg posta ljubim vas. :*





Нема коментара:

Постави коментар