Пратиоци

четвртак, 30. јун 2016.

TMI TAG

Cao svima i dobvro dosli u moj novi post... Za danasnji post sam vam pripremila TMI TAG da me jos upoznate pa mozemo krenuti. :)

Šta imaš na sebi? Na sebi imam sorc i majcu

Da li si ikada bila zaljubljena?Daa

Imaš li tetovaže? Nemam ali planiram da uradim neku tetovazu za 2-3 godine

Imaš li pirsinge?Nemam

Omiljena serija?Trenutno ne gledam ni jednu seriju

Kvalitete koje tražiš od partnera?Da bude iskren, da ne gleda 100 devojaka pored mene

Omiljeni glumac?Nathan Kress
  
Omiljena boja?Siva i ljubicasta

 Glasna ili tiha muzika?Glasna uvek

 Koliko ti treba vremena da se istuširaš?Ako zurim gotova sam za 5 minuta aa ako ne zurim mogu da se tusiram i do sat vremena

Zašto pišeš blog? Zato sto obozavam da pisem i uzivam u tome

Strahovi?Od dubine u moru, mraka i td...

Poslednja osoba sa kojom si razgovarala? Sa drugaricom

Omiljena hrana?Pofrit, spagete i hamburger

Mesto koje želiš da posetiš?Ameriku
  
Omiljeni slatkiš?Cokolada i vanilice

Pesma koju pevušiš?Karera od Dare Bubamare

 I to je to dragi moji ja se nadam da vam se svideo ovaj post..
Do sledeceg posta ljubim vas. :*

Нема коментара:

Постави коментар