Пратиоци

четвртак, 11. август 2016.

Par kombinacija za leto

Zdravo svima. Ja se izvinjavam sto nisam dugo postovala jednostavno me je mrzelo i imala sam puno nekih privatnih problema i tako dalje, da vas ne davim sa tim da ja krenem na post. Za danasnji post sam pirepmila "Par kombinacija za leto" imam par kombinacija mogu biti za neki vecarnji izlazak, za plazu, bazen, ili neki dnevni izlazak do kafica ili tako nesto... :)
















I eto to je to ljudi, nadam se da vam su se svidele kombinacije. Nisam pisala tekst ispod slika jer ne bi bilo nista dugacko uglavnom bi to bilo dve reci..
Ljubim vas :-*

7 коментара:

  1. Druga kombinacija mi je super, predobar post. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicne kombinacije. Najvise mi se dopadaju mozda druga, treca i cetvrta. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične ideje za kombinacije! <3 Zaprati me ako želiš, uzvraćam <3
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Četvrta kombinacija za prvi dan škole je odlična ☺

    ОдговориИзбриши
  5. Behöver du ett brådskande lån för att rensa dina skulder eller behöver du ett aktielån för att förbättra din verksamhet? Har du avvisats av banker och andra finansiella byråer? Behöver du en lånekonsolidering eller inteckning? Sök inte mer eftersom vi är här för att göra alla dina ekonomiska problem till det förflutna. Kontakta oss via e-post:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Detta är Ocean Finance inteckningar. Vi erbjuder lån till dem som är intresserade av en rimlig ränta på 2%. Området sträcker sig från 5 000,00 euro till maximalt 100 000 000,00 euro.

    ОдговориИзбриши